Vodopad Crkvine Banja Vrujci

Nazad na » Banja Vrujci

Vodopad Crkvine Iz velike stenovite vertikale izlazi uzani mlaz vode koji se elegantno bez mnogo buke spušta par metara niz kosu stenu obraslu mahovinom i završava u malom viru. Dalje teče lagano i bešumno kroz gustu vegetaciju.

Adresa: Slavkovica

Vodopad Crkvine Banja Vrujci mapa

Udaljenonost Banja Vrujci Beograd

Iz velike stenovite vertikale izlazi uzani mlaz vode koji se elegantno bez mnogo buke spušta par metara niz kosu stenu obraslu mahovinom i završava u malom viru. Dalje teče lagano i bešumno kroz gustu vegetaciju. Nalazi se na 535 metara nadmorske visine.

Kako ga naći: Kada se nađete na planini Rajac,nezobilazno odredište vam je Rajačka česma i Planinarski dom Čika Duško Jovanović. Odatle asfaltnim putem krenite niz padine Rajca ka selu Slavkovica. Za manje od jednog kilometra ugledaćete sa desne strane skretanje sa asfalta na veoma loš šumski put.Preporučujem da se na tom proširenju ostavi auto ako ste motorizovani. Dalje nastavite pešice uz markaciju koja je sa leve strane. Posle samo par stotina metara naići ćete na markaciju ”vodopad KT-3” i naglo skrenite levo nizbrdo. Pratite utabanu stazu koja će vas odvesti pravo do vodopada.